7/29/2014

"żona podróżnika w czasie" Audrey Niffenegger




Przepiękna opowieść o poświęceniu, radości i miłości nadzwyczajnej, takiej która przynosi nie tylko szczęście dnia codziennego, ale także poczucie samotności, oczekiwanie i troskę o ukochana osobe. Dostarcz nam ona wielu emocji I wzruszen.
Dla mnie to nie tylko powieść o podróżach w czasie, ale o życiu dwojga zakochanych ludzi, którzy pragna spedzac  ze soba kazda wolna chwile. Ma specyficzny klimat, który dodatkowo urzeka.
Autorka miała  świetny pomysł na historię miłosną, a takze ma niesamowita wyobraźnie, umiejętnie I logicznie połączyla ze soba wszystkie wydarzenia.
Pomysł na książkę świetny, wydarzenia nieprzewidywalne oraz ponadczasowa miłość. Myślę ze takiej książki w literaturze jeszcze nie bylo.

CYTATY "ZONA PODRÓZNIKA W CZASIE":

,,Nasza milosc byla dla mnie nicia, dzieki której udalo mi sie przejsc przez labirynt zycia; siatka rozciagnieta pod chodzacym po linie czlowieku, jedyna rzecza w tym moim dziwnym zyciu, której moglem zaufac. Dzis wieczór czuje, ze moja milosc do Ciebie jest mocniejsza niz ja sam, pozostanie tu po mnie i otuli Cie jak miekki pled."

,,(...) nieobecnosc moze stac sie dreczaca obecnoscia jak uszkodzony nerw."

,,Nienawidze byc tam gdzie jej nie ma, kiedy jej nie ma. A jednak zawsze odchodze tam, gdzie ona nie moze za mna podazyc."

,,Dom jest tam gdzie skladasz glowe."

,,Niegdy cie nie porzuce. Chociaz ty zawsze mnie opuszczasz."

,,Czasami sie ciesze, ze Henryego nie ma, ale zawsze jestem bardzo szczeliwa gdy wraca."  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz