10/10/2014

"Pokochaj mnie mamo" Cassie Harte


Cassie Harte jest autorką i bohaterką książki ,,Pokochaj mnie mamo". Jest osobą, która na prawdę w życiu przeszła te wszystkie okropności, z którymi się spotkacie czytając tę książkę.
,,Pokochaj mnie mamo" to wstrząsająca opowieść o dziewczynce, a później już o kobiecie odtrąconej przez matkę, która traktowała ją potwornie i o biologicznym ojcu, który ją gwałcił. W tej historii najbardziej porusza to, że mimo porażek, które na okrągło ponosi Cassie, cały czas próbuje ona zdobyć uczucia matki. Aż trudno uwierzyć, że to powieść pisana przez życiowe doświadczenia.
Bohaterka tej lektury jest przykładem tego, że to jakie mamy dzieciństwo niewątpliwie wpływa na nasze życie. Jedna osoba potrafi wyrządzić tyle bólu i cierpienia, żeby to całe zło odbiło się na dalszym życiu.
Ta książka jest wołaniem o miłość, akceptację i ratunek. Niesamowicie wzruszająca historia kobiety, która przeżyła piekło na ziemi. Przy czytaniutej opowieśći serce pęka za każdym razem kiedy dziecku dzieje się krzywda.
Książka dobrze napisana, czyta się ją z zapartym tchem. Wciąga już od pierwszych stron. Podczas czytania budzą się w nas wszystkie możliwe emocje. Denerwujemy się, płaczemy, współczujemy i mamy ciągle nadzieję, że Cassie wyjdzie na prostą, a pech przestanie ją prześladować.
Jestem bardzo poruszona po przeczytaniu tej historii. Życie bywa na prawdę bardzo trudne i ciężko mi zrozumieć postępowanie niektórych ludzi. To moja pierwsza książka z serii ,,Pisane przez życie", ale już wiem, że na pewno nie ostatnia. Wielokrotnie podczas czytania historii Cassie, miałam ochotę krzyczeć ze złości, wściekłości i bezśilności.
Tę książkę warto przeczytać, nie tylko dla emocji jakie w Was wzbudzi, ale również dlatego, żeby zrozumieć, że czasem w pozornie dobrej rodzinie dzieją się okropne rzeczy. Polecam.

CYTATY "POKOCHAJ MNIE MAMO":

,,Jednak to nie ból fizyczny był dla mnie najgorszy, ale zbolała dusza."

,,Żal to okropne uczucie. Zżera od środka, aż w końcu doprowadza człowieka do ruiny."

,,Człowiek, który kradnie ci dzieciństwo, nie jest twoim ojcem. Jest diabłem."

,,Czasami płacz bardzo pomaga."

,,Kto jest zdolny zrobić coś raz, zawsze może to powtórzyć."

,,Bo czy mogło być coś piękniejszego na świecie niż ślub, a potem seks z ukochanym mężczyzną?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz